Artikels - Pagina 395 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 393 394 395 396 397 444
 Artikels 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Artikels
https://youtu.be/qxfo4cel8LQ


11 Nov 2020, 10:46
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Artikels
het moet er boenk op zijn zegt de voorzitter, moet met deze trainer er al 3 seizoenen boenk op zijn.
de eerste keer met 7 nieuwe spelers zakken, vorig seizoen in de zwakste reeks van 4de klasse hadden we los kampioen moeten spelen en nu weer met zijn 0 op 6 tegen 2 kleine ploegjes .
de trainer buiten gooien ,dat zou er boenk op zijn .


11 Nov 2020, 11:46
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Artikels
(y)


11 Nov 2020, 13:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Artikels
witteken schreef:
het moet er boenk op zijn zegt de voorzitter, moet met deze trainer er al 3 seizoenen boenk op zijn.
de eerste keer met 7 nieuwe spelers zakken, vorig seizoen in de zwakste reeks van 4de klasse hadden we los kampioen moeten spelen en nu weer met zijn 0 op 6 tegen 2 kleine ploegjes .
de trainer buiten gooien ,dat zou er boenk op zijn .


:worship:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


14 Nov 2020, 1:39
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Artikels
hansken schreef:
witteken schreef:
het moet er boenk op zijn zegt de voorzitter, moet met deze trainer er al 3 seizoenen boenk op zijn.
de eerste keer met 7 nieuwe spelers zakken, vorig seizoen in de zwakste reeks van 4de klasse hadden we los kampioen moeten spelen en nu weer met zijn 0 op 6 tegen 2 kleine ploegjes .
de trainer buiten gooien ,dat zou er boenk op zijn .


:worship:


Ongelofelijk hoeveel kansen deze trainer mag blijven verkwanselen.
Btw: antwoorden in dat interview waren trouwens om te bleiten. "De club?... de club, euh... ja, de club.... "


14 Nov 2020, 12:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Artikels
Twas vooral belangrijk dat de beurs het weer goed doet sinds de bekendmaking van het corona vaccin :hmm:

Ahja zelfs alsge ziet hoe weinig reactie er hier nog komt, als we niet snel omhoog gaan, een nieuw momentum kunnen creëren rondom EA (met eventueel nieuw stadion?) Dan zie ik EA binnen enkele jaren niet meer bestaan. :(

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


14 Nov 2020, 23:35
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Artikels
Ja Hans, wat wil je.
Even nuchter blijven, supporters mochten hun vragen insturen voor 1 september maar er komt geen antwoord.
Het stadion, ja er zijn mogelijkheden maar er is afgesproken dat er niets gezegd wordt, dat is mogelijk maar is het waar.
Als er nog gevoetbald wordt zal het een competitie van maximum 16 wedstrijden zijn, waarvan er door EA 2 matchen gespeeld en verloren zijn. Dus om te kunnen promoveren zullen alle resterende matchen moeten gewonnen worden. Sorry maar daar geloof ik niet in.
En ja BVR mag blijven dank zij PLJ omdat hij alles bepaalt wat het sportieve betreft.
Een sportief manager met kennis van zaken zie ik hier op termijn niet komen want die zal niet kunnen werken onder PLJ die zich met alles bemoeit.
Dus ja we zijn gelaten omdat dit seizoen weer al om zeep is, supporters niet au serieux worden genomen en dom gehouden worden (ze mogen niets weten).
Waar kunnen wij ons nog aan optrekken?


15 Nov 2020, 8:23
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Artikels
wevege schreef:
Ja Hans, wat wil je.
Even nuchter blijven, supporters mochten hun vragen insturen voor 1 september maar er komt geen antwoord.
Het stadion, ja er zijn mogelijkheden maar er is afgesproken dat er niets gezegd wordt, dat is mogelijk maar is het waar.
Als er nog gevoetbald wordt zal het een competitie van maximum 16 wedstrijden zijn, waarvan er door EA 2 matchen gespeeld en verloren zijn. Dus om te kunnen promoveren zullen alle resterende matchen moeten gewonnen worden. Sorry maar daar geloof ik niet in.
En ja BVR mag blijven dank zij PLJ omdat hij alles bepaalt wat het sportieve betreft.
Een sportief manager met kennis van zaken zie ik hier op termijn niet komen want die zal niet kunnen werken onder PLJ die zich met alles bemoeit.
Dus ja we zijn gelaten omdat dit seizoen weer al om zeep is, supporters niet au serieux worden genomen en dom gehouden worden (ze mogen niets weten).
Waar kunnen wij ons nog aan optrekken?


Op dit moment aan helemaal niks meer.


15 Nov 2020, 12:16
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Artikels
Ik vind het tof wat vantjen allemaal doet voor eendracht aalst, zoals die livestream en die interviews na de match en zo, dit is zeker geen kritiek die ik wil geven, maar tes beter dat hij die vragen voor de voorzitter (voor de 2de keer al ) aan iemand anders laat .
Dan is het beter dat je niets doet.
Die supportersgroep eendracht maakt macht is ook een lachertje geworden.iets willen ineen steken tegen 1 september en dan alles op zijn beloop laten gaan .
wanneer komt er nog eens een actie waar we duidelijkheid willen , want hoe we nu bezig zijn , zijn we als club rustig aan doodgaan .


15 Nov 2020, 17:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Artikels
https://sporza.be/nl/2020/11/21/aa-gent ... 967924407/

Daar worden ze al wakker

_________________
If you never try, you'll never know


22 Nov 2020, 12:23
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Artikels
Voorzitter Patrick Le Juste gaf het al aan bij EA-TV. Eendracht Aalst kan tijdens dit ellendige jaar, naast haar supporters, ook op de trouwe sponsors rekenen om de club door de crisis te helpen. In deze tweede lockdown plaatsen we er graag een aantal in de schijnwerpers. We beginnen onze reeks met Patrick Cleemput van hoofdsponsor Cleemput Isol.
Familiebedrijf

Het bedrijf Cleemput Isol werd opgericht door de vader van Patrick Cleemput. “Mijn vader was eigenlijk wel een beetje een visionair. Hij richtte het bedrijf een 30 jaar geleden op, toen er nog niet zo veel sprake was van isolatie en ventilatie. In de beginjaren waren we vooral actief in de sector van de privéwoningen, maar in de loop der jaren werd het zwaartepunt verplaatst naar grote industriële bedrijven en openbare gebouwen, zoals ziekenhuizen en administratieve centra van steden en gemeenten. We plaatsen vooral leidingen en luchtkanalen voor verwarming en ventilatie. Het bedrijf werkt momenteel met een 20-tal vaste werknemers en een 40-tal onderaannemers.”
Clubliefde

Sinds zijn jeugdjaren is Patrick al supporter van Eendracht Aalst. Cleemput Isol was 20 jaar geleden al een kleinere sponsor, maar het grotere engagement voor de club kwam slechts een goede 5 jaar geleden tot stand. “Toen ben ik op vraag van het bestuur één van de hoofdsponsors geworden. Toen er in 2017 nood was aan een nieuwe staantribune (de “K”), heb ik mijn hart laten spreken en de stalen tribune van Zulte Waregem gesponsord. Ik ben ook hoofdsponsor geworden bij onze Ladies, en ik zal me de komende jaren blijven engageren voor ons eerste herenelftal. We steunen de club puur uit liefde en idealisme om ze opnieuw op het niveau te brengen waar ze thuishoort, namelijk in het profvoetbal of toch minstens in de hoogste amateurafdeling. Ik hoop dat “onzen Iendracht” snel kan promoveren, want ik koester nog altijd zeer mooie herinneringen aan de promotie van 3 jaar geleden.”
Nieuwe uitdaging

De 60-jarige Aalstenaar zit nog boordevol ambitie. “We hebben vorig jaar Cleemput Isol verkocht aan een West-Vlaamse investeerder, maar ik ben er nog steeds actief als consultant. Met mijn nieuwe bedrijf waarvan ik alleen eigenaar ben, P&A Management Consult, doen we aan projectontwikkeling in de bouw van appartementen en privéwoningen. Ik heb geen opvolgers, maar toch denk ik nog niet aan stoppen met werken. Daarvoor voel ik me nog te goed en ben ik nog veel te actief.”

We wensen Patrick Cleemput nog veel succes toe in alles wat hij onderneemt, en we bedanken hem van harte voor zijn steun aan onze geliefde club. Iendracht veroit!

www.cleemputisol.be

fdh
(y).bedankt Patrick.


23 Nov 2020, 14:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Artikels
https://www.hln.be/voetbal/rijkste-belg ... a43e5f55b/

en ook bij Anderlecht worden ze wakker,
Vooral die passage over pan-europese competitie...
Stel dat je de 2-3 dominante clubs uit België momenteel wegdenkt dan krijg je toch een andere aanblik op de rol dit Aalst kan hebben binnen het (hernieuwde) nationale voetbal denk ik.

Kan me met deze wetenschap in het achterhoofd wel voorstellen dat ze serieus op hun stoel beginnen schuiven nu in Gent, Antwerp en Luik.

_________________
If you never try, you'll never know


23 Nov 2020, 20:38
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Artikels
Bram schreef:
https://www.hln.be/voetbal/rijkste-belg-trekt-zich-terug-uit-anderlecht-michael-verschueren-verwerft-meer-aandelen~a43e5f55b/

en ook bij Anderlecht worden ze wakker,
Vooral die passage over pan-europese competitie...
Stel dat je de 2-3 dominante clubs uit België momenteel wegdenkt dan krijg je toch een andere aanblik op de rol dit Aalst kan hebben binnen het (hernieuwde) nationale voetbal denk ik.

Kan me met deze wetenschap in het achterhoofd wel voorstellen dat ze serieus op hun stoel beginnen schuiven nu in Gent, Antwerp en Luik.


Als die paneuropese competitie er ooit komt ga ik eens goe lachen met die die er net niet zullen bijhoren. Hoogmoed komt voor de val. Ik ben eens benieuwd hoezeer Europa écht wakker ligt van de Belgische "crème de la crème".. dat zou wel eens dik kunnen tegenvallen.

Ik ben trouwens geen fan van zo'n paneuropese competitie. Op dat moment zal het beetje magie dat nog rond het voetbal hangt volledig kapotgemaakt zijn door het geld. Maar hey, de barcelona's en city's van deze wereld gaan daar niet van wakker liggen hoor. Die gaan veel geld blijven vragen om op tv te kunnen kijken naar de zoveelste onderlinge duels van clubs waar je eigenlijk zelf geen voeling mee hebt voor de beker met de zeer grote oren. Een triestig vooruitzicht.


24 Nov 2020, 10:39
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 221
Bericht Re: Artikels
Ik begrijp echt niet wie nog graag kijkt naar die toppers der aarde. Wat heb je er nu aan dat Bayern voor de 200ste keer op rij kampioen is. Of dat je een of ander afgelikte dribbelaar ziet spelen in een stadion waar je moet neerzitten, het liefst 90 min met smartphone in de hand.

My two cents: Voetbal onder de kerktoren gaat ofwel aan populariteit winnen of volledig verdwijnen omdat de jeugd er geen voeling meer toe heeft. Vergeet niet, alles komt terug. Geef mij maar een goeie pint, enkele kameraden rond mij in een staantribune en de vrijheid om af en toe eens iets doms te doen.


24 Nov 2020, 12:14
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Artikels
Smeirff schreef:
My two cents: Voetbal onder de kerktoren gaat ofwel aan populariteit winnen of volledig verdwijnen omdat de jeugd er geen voeling meer toe heeft. Vergeet niet, alles komt terug. Geef mij maar een goeie pint, enkele kameraden rond mij in een staantribune en de vrijheid om af en toe eens iets doms te doen.


(y) :EA:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


24 Nov 2020, 12:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 393 394 395 396 397 444


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 44 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst