Transfers volgend seizoen - Pagina 447 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 445 446 447 448 449 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
wevege schreef:
Dat is begrijpelijk he, als je meer kan verdienen zou je gek zijn zo een aanbieding niet te aanvaarden.
Maar je kent het spreekwoord hé: "if you pay peanuts you get monkeys" en hopelijk wordt dat niet waar.
Het is te hopen dat er nog wat deftigs bij komt want we hebben nog een centrale verdediger, goalgetter en een degelijke keeper nodig.

Er bestaat ook nog zoiets als "Pacta sunt servanda".


Doe is normaal kerel :hmm:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Jun 2022, 16:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1254
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Eendracht Aalst had enkel een aankoopoptie op Brice, als die niet gelicht wordt doet de speler wat hij wil toch?
Ook Ryckaert heeft niets gehoord om contract te verlengen.


12 Jun 2022, 20:57
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
filip.dhose schreef:
wevege schreef:
Gaan ze op ode website ook durven vermelden dat Verkerken weg is?
Nochtans was er een optie in het contract en kon hij niet weg zoals Filip beweerde.
Maar als ge talmt en geen beslissingen neemt dan gebeurt er zoiets.
Wees van één zaak zeker, ook komend seizoen moet je niet verwachten dat er een kansje is om kampioen te spelen.
Ik wacht om een abonnement te kopen tot we een degelijke ploeg hebben en als die in 1° amateur speelt!

Ja, je hebt gelijk. Maar we leven jammer genoeg in een tijd waarin contracten en clausules weinig waard zijn als spelers echt weg willen. Blijkbaar kan hij bij Rupel-Boom een pak meer geld verdienen dan bij ons. En dan moet je als club altijd een overweging maken. Heeft Brice bij ons werkelijk een seizoen gespeeld waarvan we allemaal zeggen: "Wow!"?
Volgens CDG staan we op het punt om een nieuwe centrale verdediger aan te trekken. Laat ons nog even afwachten, tot 30/06, en als het dan een mager beestje blijkt te zijn, dan zal ik de eerste zijn om op dit forum kritiek te geven!

Stonden we 3 weken terug ook niet op het punt om een nieuwe doelman aan te trekken volgens CDG, nog niets van Gezien toch of hebben ze zich bedacht door de kritiek hier op het forum?


Die nieuwe doelman zal al zeker die Espeso niet geweest zijn want was blijkbaar al enkele maanden geleden rond met Lokeren.
Voor mij is Copado ook nog niet vervangen want dat was toch meer een 8 dan een 10 en die Yagan is toch een 10 of flankspeler, gans ander type maar iemand met een individuele actie kunnen we wel gebruiken(als hij fit geraakt na zijn breuk).
Denk dat er enkel nog een doelman en centrale verdediger zullen bijkomen.
Ook Ryckaert en De Vriendt zijn nog einde contract.


12 Jun 2022, 21:15
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1254
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jari De vriendt verlengde zijn contract.


12 Jun 2022, 21:31
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Neutralboy schreef:
Jari De vriendt verlengde zijn contract.


Dat is dan toch nog niet bekend gemaakt?
En wat gaan ze met Rudy doen :D ?


12 Jun 2022, 21:41
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
zwawi schreef:
Ben Yagan moet komend seizoen de motor aan de praat krijgen als nummer 10.
Zal de vervanger van Cobos zijn.


Geen slechte transfer denk ik maar op die positie verwacht je toch scorend vermogen en dat heeft hij precies toch niet. Blijkbaar ook al van februari geblesseerd.
Denk dat hij wat met Bounou te vergelijken is.


Klopt, is ook een klein lichtgewicht (1m73) met veel technische bagage al kwam Yagan meestal vanop rechts waar Bounou graag vanop links kwam. Kende wat mij betreft zijn beste seizoen bij Dessel in 2017-2018 toen hij van OHL was overgekomen en hij bij momenten wel kon flitsen. Speelde ook tegen ons dat seizoen als ik mij niet vergis.

Kan in principe wel goed samenspelen met een echte targetspits, maar is in principe toch eerder een winger dan een echte tien. Die nummer 10 zal hij in de jeugd wel eens ergens gespeeld hebben... Voordeel is wel dat we dit soort speler niet hadden het afgelopen seizoen - een speler die vanop rechts een 1 tegen 1 actie kon maken. Panneel kan het ook - zoals met de bijna-assist op Mbaye in de terugmatch tegen Mandel - , maar voelt zich meer in zijn sas op links.

Groot manco bij Yagan vond ik toen al zijn gebrek aan explosiviteit en snelheid op de eerste meters... En toen was hij nog maar 22... Ook een speler die elk jaar van ploeg wisselt, al twee keer in de laatste jaren maar als vrije speler aangetrokken in september of oktober (al zit het Roeselare-debacle ook voor veel tussen)... Benieuwd...

Misschien is zijn aantrekken een voorbode van extra familie bij EA... Yvan Yagan mocht beschikken bij Lierse en als die zijn neus voor doelpunten terugvindt...

Als vervanger voor Copado moeten ze misschien eens kijken naar een type Jonckheere...

Nog vraagje over Rupel-Boom: lees ik dat goed in de pers dat Louis De Vries de vertegenwoordiger is van het Amerikaanse concern dat heeft overgenomen? Is dat niet dezelfde De Vries die GBA op de fles heeft doen gaan en eigenlijk ook hetzelfde heeft gedaan met Lokeren?


13 Jun 2022, 8:33
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
iendrachter schreef:
zwawi schreef:
Ben Yagan moet komend seizoen de motor aan de praat krijgen als nummer 10.
Zal de vervanger van Cobos zijn.


Geen slechte transfer denk ik maar op die positie verwacht je toch scorend vermogen en dat heeft hij precies toch niet. Blijkbaar ook al van februari geblesseerd.
Denk dat hij wat met Bounou te vergelijken is.


Klopt, is ook een klein lichtgewicht (1m73) met veel technische bagage al kwam Yagan meestal vanop rechts waar Bounou graag vanop links kwam. Kende wat mij betreft zijn beste seizoen bij Dessel in 2017-2018 toen hij van OHL was overgekomen en hij bij momenten wel kon flitsen. Speelde ook tegen ons dat seizoen als ik mij niet vergis.

Kan in principe wel goed samenspelen met een echte targetspits, maar is in principe toch eerder een winger dan een echte tien. Die nummer 10 zal hij in de jeugd wel eens ergens gespeeld hebben... Voordeel is wel dat we dit soort speler niet hadden het afgelopen seizoen - een speler die vanop rechts een 1 tegen 1 actie kon maken. Panneel kan het ook - zoals met de bijna-assist op Mbaye in de terugmatch tegen Mandel - , maar voelt zich meer in zijn sas op links.

Groot manco bij Yagan vond ik toen al zijn gebrek aan explosiviteit en snelheid op de eerste meters... En toen was hij nog maar 22... Ook een speler die elk jaar van ploeg wisselt, al twee keer in de laatste jaren maar als vrije speler aangetrokken in september of oktober (al zit het Roeselare-debacle ook voor veel tussen)... Benieuwd...

Misschien is zijn aantrekken een voorbode van extra familie bij EA... Yvan Yagan mocht beschikken bij Lierse en als die zijn neus voor doelpunten terugvindt...

Als vervanger voor Copado moeten ze misschien eens kijken naar een type Jonckheere...

Nog vraagje over Rupel-Boom: lees ik dat goed in de pers dat Louis De Vries de vertegenwoordiger is van het Amerikaanse concern dat heeft overgenomen? Is dat niet dezelfde De Vries die GBA op de fles heeft doen gaan en eigenlijk ook hetzelfde heeft gedaan met Lokeren?


Dat is idd die de vries... belooft niet veel goeds


13 Jun 2022, 9:43
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Heb toch meer vertrouwen in die jonge Amerikaanse investeerder van Boom als in die van ons.
Slimme zet toch wel om hun thuiswedstrijden naar zaterdagavond te leggen en erg goedkope prijzen te hanteren voor een abonnement, 49€ voor staantribune en 79€ zittribune en -16 jaar gratis, zo lok je terug volk naar het voetbal.
Aan hun transfers te zien zit het daar sportief ook wel goed.
Eigenlijk het tegenovergestelde van bij ons….


13 Jun 2022, 12:41
Miniem

Lid geworden op: 30 Nov 2007, 14:52
Berichten: 55
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Heb toch meer vertrouwen in die jonge Amerikaanse investeerder van Boom als in die van ons.
Slimme zet toch wel om hun thuiswedstrijden naar zaterdagavond te leggen en erg goedkope prijzen te hanteren voor een abonnement, 49€ voor staantribune en 79€ zittribune en -16 jaar gratis, zo lok je terug volk naar het voetbal.
Aan hun transfers te zien zit het daar sportief ook wel goed.
Eigenlijk het tegenovergestelde van bij ons….


Die Amerikaan geeft een hele goeie indruk, je ziet aan het extrasportieve (goedkope abo's) en het sportieve (transfers) dat hij weet waar hij mee bezig is. Inzake communicatie en zaken in beweging zetten heeft hij op een paar weken al meer gedaan dan de Spanjaarden op een heel jaar...

In tegenstelling tot onze nieuwe eigenaar werd ik ook niet zo wild van de mensen die het hier voor hem gaan regelen. Ik hoop dat hij die twee goed onder controle heeft en dat ze het beter doen dan bij Lokeren in elk geval... Wait and see zeker? Er is in elk geval terug animo en hoop. Zoals jullie weten is dat toch al heel belangrijk. Het gevoel dat er terug vernieuwing is en een nieuw elan.


13 Jun 2022, 14:45
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Boom 4-ever schreef:
iendrachter schreef:
Heb toch meer vertrouwen in die jonge Amerikaanse investeerder van Boom als in die van ons.
Slimme zet toch wel om hun thuiswedstrijden naar zaterdagavond te leggen en erg goedkope prijzen te hanteren voor een abonnement, 49€ voor staantribune en 79€ zittribune en -16 jaar gratis, zo lok je terug volk naar het voetbal.
Aan hun transfers te zien zit het daar sportief ook wel goed.
Eigenlijk het tegenovergestelde van bij ons….


Die Amerikaan geeft een hele goeie indruk, je ziet aan het extrasportieve (goedkope abo's) en het sportieve (transfers) dat hij weet waar hij mee bezig is. Inzake communicatie en zaken in beweging zetten heeft hij op een paar weken al meer gedaan dan de Spanjaarden op een heel jaar...

In tegenstelling tot onze nieuwe eigenaar werd ik ook niet zo wild van de mensen die het hier voor hem gaan regelen. Ik hoop dat hij die twee goed onder controle heeft en dat ze het beter doen dan bij Lokeren in elk geval... Wait and see zeker? Er is in elk geval terug animo en hoop. Zoals jullie weten is dat toch al heel belangrijk. Het gevoel dat er terug vernieuwing is en een nieuw elan.


Boom haalt ook Sonny Baik. Zeer degelijke transfer.
Had hem graag hier gezien.
Maja...


13 Jun 2022, 19:50
Miniem

Lid geworden op: 30 Nov 2007, 14:52
Berichten: 55
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
Boom 4-ever schreef:
iendrachter schreef:
Heb toch meer vertrouwen in die jonge Amerikaanse investeerder van Boom als in die van ons.
Slimme zet toch wel om hun thuiswedstrijden naar zaterdagavond te leggen en erg goedkope prijzen te hanteren voor een abonnement, 49€ voor staantribune en 79€ zittribune en -16 jaar gratis, zo lok je terug volk naar het voetbal.
Aan hun transfers te zien zit het daar sportief ook wel goed.
Eigenlijk het tegenovergestelde van bij ons….


Die Amerikaan geeft een hele goeie indruk, je ziet aan het extrasportieve (goedkope abo's) en het sportieve (transfers) dat hij weet waar hij mee bezig is. Inzake communicatie en zaken in beweging zetten heeft hij op een paar weken al meer gedaan dan de Spanjaarden op een heel jaar...

In tegenstelling tot onze nieuwe eigenaar werd ik ook niet zo wild van de mensen die het hier voor hem gaan regelen. Ik hoop dat hij die twee goed onder controle heeft en dat ze het beter doen dan bij Lokeren in elk geval... Wait and see zeker? Er is in elk geval terug animo en hoop. Zoals jullie weten is dat toch al heel belangrijk. Het gevoel dat er terug vernieuwing is en een nieuw elan.


Boom haalt ook Sonny Baik. Zeer degelijke transfer.
Had hem graag hier gezien.
Maja...


Ja ik wou dus juist vragen wat jullie van die Sonny Baik vonden. Vandaag op training gaf hij een goeie en vooral afgetrainde indruk... maakte blijkbaar toch wat doelpunten bij een ploeg die onderaan speelde...


14 Jun 2022, 0:40
Miniem

Lid geworden op: 30 Nov 2007, 14:52
Berichten: 55
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Rupel Boom versterkt zich met Seongheon (Sonny) Baik, een spits van 23 jaar die vorig seizoen 19 doelpunten maakte toen hij uitkwam voor Tongeren. Sonny ondertekende een contract voor twee seizoenen.


14 Jun 2022, 0:41
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 549
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Boom 4-ever schreef:
Rupel Boom versterkt zich met Seongheon (Sonny) Baik, een spits van 23 jaar die vorig seizoen 19 doelpunten maakte toen hij uitkwam voor Tongeren. Sonny ondertekende een contract voor twee seizoenen.

As je dan ziet dat onze spits 4 doelpunten maakt bij een ploeg die vooraan speelt dan weet je het wel zeker.
Het ziet er precies nog een moeilijk punt uit om een centrale verdediger aan te trekken.


14 Jun 2022, 7:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Boom 4-ever schreef:
Rupel Boom versterkt zich met Seongheon (Sonny) Baik, een spits van 23 jaar die vorig seizoen 19 doelpunten maakte toen hij uitkwam voor Tongeren. Sonny ondertekende een contract voor twee seizoenen.


Athletisch, technisch vaardigheden, snel in de eerste meters, en scorend vermogen. Hebben er het vooral op Tongeren heel moeilijk mee gehad. Scoorde toen ook in de rug van verkerken dacht ik als ik me goed herinner na een tegenaanval.
Ik zag hem maar twee keer bezig en op basis daarvan denk ik dat hij vooral rendeert bij omschakeling (voor de ietwat ouderen zoals ik op de counter).


14 Jun 2022, 7:58
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
Boom 4-ever schreef:
Rupel Boom versterkt zich met Seongheon (Sonny) Baik, een spits van 23 jaar die vorig seizoen 19 doelpunten maakte toen hij uitkwam voor Tongeren. Sonny ondertekende een contract voor twee seizoenen.


Athletisch, technisch vaardigheden, snel in de eerste meters, en scorend vermogen. Hebben er het vooral op Tongeren heel moeilijk mee gehad. Scoorde toen ook in de rug van verkerken dacht ik als ik me goed herinner na een tegenaanval.
Ik zag hem maar twee keer bezig en op basis daarvan denk ik dat hij vooral rendeert bij omschakeling (voor de ietwat ouderen zoals ik op de counter).


Maakte in de wedstrijd in het PC-stadion ook de (knappe) gelijkmaker een paar minuten voor affluiten...


14 Jun 2022, 9:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 445 446 447 448 449 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst