Transfers volgend seizoen - Pagina 449 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7643 berichten ]  Ga naar pagina 1 447 448 449 450 451 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 713
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Volledig akkoord. Geef die Swinnen een kans, zegt dat hij mee voetbalt en qua gestalte is hij met 1,88 m geen kleine kabouter. Dat zou moeten resulteren in baas zijn in de kleine backlijn.
Beerens kan je misschien houden als 2° keeper en neem dan nog een keeper uit de jeugd als 3° keeper.
Laat Van Gerven maar vertrekken dan.
Nog een ervaren CV en een snelle scorende spits


17 Jun 2022, 16:45
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
wevege schreef:
Volledig akkoord. Geef die Swinnen een kans, zegt dat hij mee voetbalt en qua gestalte is hij met 1,88 m geen kleine kabouter. Dat zou moeten resulteren in baas zijn in de kleine backlijn.
Beerens kan je misschien houden als 2° keeper en neem dan nog een keeper uit de jeugd als 3° keeper.
Laat Van Gerven maar vertrekken dan.
Nog een ervaren CV en een snelle scorende spits


Eigenlijk beter een degelijke, ervaren keeper ipv Van Gerven. Eentje van een stuk in de dertig die er geen probleem mee heeft om tweede keeper te zijn en de jonge Swinnen te ondersteunen, maar toch goed genoeg is om over te nemen mocht het nog te vroeg zijn voor Swinnen.


17 Jun 2022, 17:17
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
wevege schreef:
Volledig akkoord. Geef die Swinnen een kans, zegt dat hij mee voetbalt en qua gestalte is hij met 1,88 m geen kleine kabouter. Dat zou moeten resulteren in baas zijn in de kleine backlijn.
Beerens kan je misschien houden als 2° keeper en neem dan nog een keeper uit de jeugd als 3° keeper.
Laat Van Gerven maar vertrekken dan.
Nog een ervaren CV en een snelle scorende spits


Eigenlijk beter een degelijke, ervaren keeper ipv Van Gerven. Eentje van een stuk in de dertig die er geen probleem mee heeft om tweede keeper te zijn en de jonge Swinnen te ondersteunen, maar toch goed genoeg is om over te nemen mocht het nog te vroeg zijn voor Swinnen.



Klinkt als Vandenabele … daar moeten we ook geen geld meer aan uitgeven. Mooi is dat :plat:


17 Jun 2022, 17:42
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
wevege schreef:
Volledig akkoord. Geef die Swinnen een kans, zegt dat hij mee voetbalt en qua gestalte is hij met 1,88 m geen kleine kabouter. Dat zou moeten resulteren in baas zijn in de kleine backlijn.
Beerens kan je misschien houden als 2° keeper en neem dan nog een keeper uit de jeugd als 3° keeper.
Laat Van Gerven maar vertrekken dan.
Nog een ervaren CV en een snelle scorende spits


Eigenlijk beter een degelijke, ervaren keeper ipv Van Gerven. Eentje van een stuk in de dertig die er geen probleem mee heeft om tweede keeper te zijn en de jonge Swinnen te ondersteunen, maar toch goed genoeg is om over te nemen mocht het nog te vroeg zijn voor Swinnen.


Ik denk eerlijk gezegd dat die degelijke, ervaren keeper sowieso het uitgangspunt was om aan te trekken, los van het feit of dat dan in de plaats van Lentz of Van Gerven was. Als je dan uiteindelijk uitkomt bij die Swinnen, denk ik dat je die ervaren keeper soweiso op uw buik mag schrijven en dat het zal zijn zoals Wevege zegt... Er is geen enkele keeper op dit niveau die het gevoel heeft dat er nog iets in de tank zit, die zich zomaar gaat schikken in een rol als tweede of derde keeper achter twee bleukes... No way... Tenzij iemand met artrose in zijn twee polsen...

En again, ik zeg niet dat het niet goed kan uitpakken, maar we hebben het een paar jaar geleden ook zo gedaan na het vertrek van VDN: toen werd ook voluit de kaart Julien getrokken en werd Van Gerven aangetrokken om hem het vuur aan de schenen te leggen... Tegen dat de competitie goed en wel begonnen was, waren ze alletwee al verbrand... Dat kan dus ook nu gebeuren...

Het hoeft dus niet zo te zijn, maar de kans zit er wel in... Als het effectief correct is dat er zou zijn gesproken met keepers uit onze reeks of de andere tweede amateur-reeks en je komt dan uiteindelijk bij een belofte uit, is dat toch een keuze van armoede of niet? En weerom: dat kan goed uitdraaien, maar je kan toch moeilijk zeggen dat het "according to plan" is hé? Nadat Tresignie eerst de hemel werd ingeprezen als de coming man en je die een jaar later eigenlijk buiten hebt geduwd, kan je toch ook moeilijk zeggen dat het een teken is van consequent beleid ook...

Soit, tegen Lebbeke zullen we zien welke kant het opgaat .. Aangezien we oefenen tegen Zelzate en Oudenaarde waartegen we ook in de competitie zullen uitkomen, zijn dat al per definitie non-matchen, zeker als dan de kalender al beschikbaar zou zijn...


17 Jun 2022, 18:30
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2644
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Tot hiertoe zeer zwaar ontgoocheld in de gedane transfers, als je daartegen de aanwinsten van Lokeren bekijkt kan ik alleen maar constateren dat het opnieuw nougatballen wordt!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


17 Jun 2022, 19:55
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Wanneer komt de kalender uit eigenlijk? Iemand een idee?

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


17 Jun 2022, 20:14
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 404
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor (Light) schreef:
Wanneer komt de kalender uit eigenlijk? Iemand een idee?


Begin juli.


17 Jun 2022, 21:19
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 404
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Rudy Chirishungu naar Pepingen-Halle.


18 Jun 2022, 21:51
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Rudy Chirishungu naar Pepingen-Halle.


Let er op : daar zal hij de pannen van het dak spelen


18 Jun 2022, 22:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1388
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jean schreef:
iendrachter schreef:
Rudy Chirishungu naar Pepingen-Halle.


Let er op : daar zal hij de pannen van het dak spelen

Volgens mij heeft hij één oefenmatch gespeeld met het eerste elftal, nl. op Olsa Brakel. En eerlijk gezegd, ik vond die toen behoorlijk goed, centraal in de verdediging. Rustig, solide en goed uitvoetballend. Maar ik heb me laten vertellen dat er een akkoord was dat hij een contract zou krijgen van zodra hij in 1 officiële match opgesteld werd. Blijkbaar heeft CDG hem niet nodig gehad.


19 Jun 2022, 10:23
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 404
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
Jean schreef:
iendrachter schreef:
Rudy Chirishungu naar Pepingen-Halle.


Let er op : daar zal hij de pannen van het dak spelen

Volgens mij heeft hij één oefenmatch gespeeld met het eerste elftal, nl. op Olsa Brakel. En eerlijk gezegd, ik vond die toen behoorlijk goed, centraal in de verdediging. Rustig, solide en goed uitvoetballend. Maar ik heb me laten vertellen dat er een akkoord was dat hij een contract zou krijgen van zodra hij in 1 officiële match opgesteld werd. Blijkbaar heeft CDG hem niet nodig gehad.


Klopt, heeft maar 1 helft gespeeld tegen Brakel en enkele matchen bij de beloften en je zag wel dat die kon voetballen.
Op basis van zijn profiel zeker iemand die we kunnen gebruiken om samen met Fabris op het middenveld te spelen, maar als je geen enkele competiematch speelt lijkt het mij logisch dat ze zijn contract niet verlengen.
7 spelers vertrokken en 2 aangetrokken, er is nog een zee van tijd tot eind augustus :D .
Wat er volgens mij zeker nog bij moet is een ervaren keeper, centrale verdediger, verdedigende middenvelder en spits.


19 Jun 2022, 11:05
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
en 4 verdedigers en 4 middenvelders + een nieuwe voorzitter. :lol:


19 Jun 2022, 11:14
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 404
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
waly 2 schreef:
en 4 verdedigers en 4 middenvelders + een nieuwe voorzitter. :lol:


Vooral dat laatste, zie naar Geel en Racing Mechelen, eens zakken tot 1ste provenciale is niet slecht als je vanaf dan met een nieuw bekwaam bestuur zonder schulden kan starten.
Beerschot en RWDM van hetzelfde, al is dat dan wel met het stamnummer van Wilrijk en Wetteren, maar het zal dat zijn of nooit geen voetbal meer op niveau in Aalst….


19 Jun 2022, 11:28
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 582
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Tot hiertoe zeer zwaar ontgoocheld in de gedane transfers, als je daartegen de aanwinsten van Lokeren bekijkt kan ik alleen maar constateren dat het opnieuw nougatballen wordt!


Het is huilen met de pet op idd. Met wat ze nu al met veel bravoure hebben aangekondigd (spelverdeler en keeper), daarmee ga je geen abo's aantrekken, laat staan kampioen spelen. We gaan weer (het zoveelste!) seizoen tegemoet ergens rond de 3 of 4de plaats, Lokeren-Temse zal met voorsprong kampioen spelen, we zullen weer enkele rondes in de eindronde meedraaien (iedereen content want er was nog eens 3000 man en de sfeer van de oude dagen), om er dan in de halve finales kansloos uit te gaan. Het is wachten op de voorzitter die zijn eigen uitgaande transfer aankondigt, maar dat staat niet te gebeuren helaas.


19 Jun 2022, 15:03
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Mar 2006, 2:26
Berichten: 100
Leeftijd: 39
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
WELKOM GAËL KAKUDJI!


19 Jun 2022, 16:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7643 berichten ]  Ga naar pagina 1 447 448 449 450 451 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 51 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst