Rode Duivels - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
poipeplekker schreef:
Verbechio schreef:
tkost slechter mor ge wist op voorhand dant lastig go werren. we zien wel wor we stranden. e punt of 25 moeje toch kunnen halen in deze groep


met 25/42 moet je je geen illusies maken, dan haal je het EK nooit.

De sterkte van Portugal en Servië-M is gekend, Polen zou ik maar niet onderschatten en dan mag je in principe niet in de fout gaan tegen de mindere goden (voor zover we daar al zelf niet bijhoren). Weinig interessante matchen eigenlijk, buiten misschien de thuismatch tegen Portugal. En voor de rest nen hoop zeer ambetante verplaatsingen, ze zullen het in hunne portemonnee voelen want financieel zijn dat geen lachertjes.
Armenie, Azerbeidjan en Kazachstan doar kan zelfs Fc Dender nog tegen winnen :lachen:  :lachen:  :lachen:  :lachen:


27 Jan 2006, 17:32
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Finland uk ni onderschatte ze peisk. in tijd me Litmanen :)


27 Jan 2006, 17:50
chunga schreef:
Armenie, Azerbeidjan en Kazachstan doar kan zelfs Fc Dender nog tegen winnen :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:


:lachen:

Jullie maken een kans tegen Vaticaanstad.
:grijns:


27 Jan 2006, 17:52
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Pas op, die gasten van Vaticaanstad emmen wel een enorm economisch draagvlak!! :grijns:


29 Jan 2006, 1:23
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2006, 17:59
Berichten: 81
Locatie: erpe-mere :p
als we van die landen zelf nie kunnen winnen dan zijn de belgskes wel nie goe bezig nogtans tegen turkije en wie is't daar nog eben ze goe gespeeld ik em er et vertrouwen in da ze wel naar et EK2008 gaan

_________________
:dans: EA forever EA :dans: alty zingen EA the best :grijns:

                      EA rulezz :ea:


28 Jul 2006, 9:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
belgië geplaatst of niet, den deze ga toch weer is afzakken naar daar ze :dans:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


28 Jul 2006, 10:59
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Selectie van Vandereycken zonder verrassingen? En Geert De Vliegevanger dan? Wat die daar nog komt doen??? Dan kon em evengoed Nico Vaesen opgeroepen hebben!
Deschacht is er niet bij :grijns:


07 Aug 2006, 13:10
Miniem

Lid geworden op: 25 Jul 2006, 13:36
Berichten: 68
Locatie: PAJOTTENLAND
tympanum2 schreef:
Selectie van Vandereycken zonder verrassingen? En Geert De Vliegevanger dan? Wat die daar nog komt doen??? Dan kon em evengoed Nico Vaesen opgeroepen hebben!
Deschacht is er niet bij :grijns:


Ik denk dat Stijn Stijnen zijn plaatsje wel zal behouden.


08 Aug 2006, 8:18
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
De Belgen zijn weer fantastisch bezig :roll: . Ze staan wel voor, maar tis ook alles. En dan krijgde tijdens de rust in de studio Staelens zijnen domme kop te zien en hij zit daar te zeggen dat er teveel met nutteloze lange ballen gespeeld wordt. Toen hij hier trainer was heb ik nie anders gezien dan nutteloze lange ballen... :grijns:


06 Sep 2006, 18:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Jan schreef:
De Belgen zijn weer fantastisch bezig :roll: . Ze staan wel voor, maar tis ook alles. En dan krijgde tijdens de rust in de studio Staelens zijnen domme kop te zien en hij zit daar te zeggen dat er teveel met nutteloze lange ballen gespeeld wordt. Toen hij hier trainer was heb ik nie anders gezien dan nutteloze lange ballen... :grijns:
mja, die conditietrainer die overpakte had er nog meer verstand van, en dat wou al VEEEEEL zeggen.

_________________
If you never try, you'll never know


06 Sep 2006, 19:05
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Staelens is de uitvinder van de nutteloze bal. Verder was het een triestige match om naar te kijken da gaat wa worden als we tegen portugal moeten. Het veld mag deze keer toch als excuus gebruikt worden vind ik, ongelooflijk er is in ons land geen enkele boer die op zo'n wei zijn koeien zou laten rondlopen.


06 Sep 2006, 20:37
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Tegen ploegen als Portugal spelen de Belgen meestal hun beste matchen. As zet spel moeten maken, est van den hond


06 Sep 2006, 20:41
Reserve

Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11
Berichten: 322
Locatie: Denderleeuw
chunga schreef:
Staelens is de uitvinder van de nutteloze bal. Verder was het een triestige match om naar te kijken da gaat wa worden als we tegen portugal moeten. Het veld mag deze keer toch als excuus gebruikt worden vind ik, ongelooflijk er is in ons land geen enkele boer die op zo'n wei zijn koeien zou laten rondlopen.


Feit is dat andere tedchnische ploegen het op zo een veld ook niet gemakkelijk gaan hebben. Ik zie portugal daar ook geen sprankelend voetbal brengen. Het is raar dat de 'kleine' landen het zo goed doen. Servië won vorige woensdag ook maar nipt van azrbeidjan. Dusja, het zal afwachten worden.


07 Sep 2006, 0:27
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 43
Locatie: Buggenhout
en Italie uk mor gelijk tegen Litouwen,echt grote scores ziede niemeer,behalve de moffen tegen san marina


07 Sep 2006, 12:32
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 40
Locatie: Opwijk
acrid schreef:
en Italie uk mor gelijk tegen Litouwen,echt grote scores ziede niemeer,behalve de moffen tegen san marina


da s ondertussen wel al een week geleden ze,
Italie verloor gisteren van Frankrijk met 3-1 :-)


07 Sep 2006, 12:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 242


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst