Keepersprobleem | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 5 berichten ] 
 Keepersprobleem 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Keepersprobleem
Aangezien dit precies een hot item is omtrent onze keepers, open ik nieuwe topic.

Van Den Abbeele was nogal onzeker, maar hield ons zeker recht in bornem. De vraag is ook of Sulmon zo veel zekerder is. Ik vind van niet. En wat is bijvoorbeeld onze derde keeper Persoons( :twisted: ) waard? Graag jullie mening


03 Okt 2006, 10:31
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Door een probleempje kan ik deze topic momenteel zelf niet sluiten, maar ik laat het wel zo snel mogelijk doen. Ik vraag dan ook vriendelijk aan iedereen om in afwachting daarvan hier gewoon geen berichten te zetten. Ik zie absoluut niet in hoe deze topic op iets anders dan ambras kan uitdraaien en bovendien wordt op deze manier enkel onrust gestookt waar die er niet is en waar die ook niet nodig is. Ik dacht nochtans dat de persoon die deze topic geopend heeft al gewaarschuwd was tweemaal na te denken vooraleer iets op het forum te zetten.


03 Okt 2006, 10:38
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bartos schreef:
Door een probleempje kan ik deze topic momenteel zelf niet sluiten, maar ik laat het wel zo snel mogelijk doen. Ik vraag dan ook vriendelijk aan iedereen om in afwachting daarvan hier gewoon geen berichten te zetten. Ik zie absoluut niet in hoe deze topic op iets anders dan ambras kan uitdraaien en bovendien wordt op deze manier enkel onrust gestookt waar die er niet is en waar die ook niet nodig is. Ik dacht nochtans dat de persoon die deze topic geopend heeft al gewaarschuwd was tweemaal na te denken vooraleer iets op het forum te zetten.


Was hoegenaamd niet de bedoeling, was enkel maar om ieders mening van onze keepers hier te placeren ipv bij man van de match. Ge kunt moeilijk ontkennen dat het iemand koud laat hé.

als iedereen elkaars mening respecteert, is er geen probleem. Maar sommige vervallen nogal snel in favoritisme ten opzichte van één welbepaalde speler en gaan dan verwijten.. Voor mij geld, de beste speelt. Jammer van de topic, maar als ge dat het beste vind, doe gerust.


03 Okt 2006, 10:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
sluiten!!!!!

_________________
www.spionkoplede.com


03 Okt 2006, 11:02
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Ik denk niet dat er een echt keepersprobleem is, er mag natuurlijk altijd over vanalles gediscussieerd worden en ik denk niet da het u bedoeling is om onrust te stoken, maar kdenk toch ook dat hij beter gesloten kan worden.

Rust laten waar er rust is ;)


03 Okt 2006, 14:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 5 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst