the Onion Crew - sfeergroepering? - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 159 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11
 the Onion Crew - sfeergroepering? 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bomber schreef:
Hoe zit dat hier nu eigenlijk?
Ik denk nog steeds dat die sfeergroepering heel nuttig kan zijn, want de sfeer is nu wel goed, maar er zijn hier al veel goeie voorstellen gepost ivm sfeer, merchandising,... die op veel gejuich onthaald worden maar dan na verloop van tijd verloren gaan omdat er een gebrek aan coordinatie is.
Dus... wie voelt zich geroepen om het initiatief te nemen en bvb een soort van brainstorm-vergadering te organiseren? (hiermee bedoel ik bvb hoe de structuur van de groepering er gaat uitzien enz, nog niet bepaald naar praktische zaken toe)

azek kreft zegget he


check pm


31 Okt 2006, 8:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Ik denk dat er hier veel dat nog zien zitten, maar er is nooit iets concreet. Voor die polo's zou ge het best samenwerken met den mensen die dat al eens gedaan hebben e.


31 Okt 2006, 10:37
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Kheb er al met Fillou over geklapt, maar we zouden weer iets nieuw willen oprichten voor de sfeer. Dit met een kleine groep die elkaar kent om het zo dus te coordineren (en iedereen die dan kan helpen ..)

Het is volgens mij het ideale moment om zoiets te starten, i.t.t. de vorige keer, toen het steil bergaf ging met EA


31 Okt 2006, 11:56
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
En die polo's willen ik en Stijn weer doen, alleen dan met een ontwerp van Tom (zoals hierboven staat).

We kennen elkaar al enkele jaren dus das dan wel een voordeel.


31 Okt 2006, 11:57
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Misschien eens met enkele mensen bijeenkomen en wat nadenken over deze groepering.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


31 Okt 2006, 13:17
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Casual1919 schreef:
Misschien eens met enkele mensen bijeenkomen en wat nadenken over deze groepering.


een uurtje voor de volgende thuismatch? Was al min of meer afgesproken ...


31 Okt 2006, 13:27
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Fillou schreef:
Casual1919 schreef:
Misschien eens met enkele mensen bijeenkomen en wat nadenken over deze groepering.


een uurtje voor de volgende thuismatch? Was al min of meer afgesproken ...


tis nie megelek, ge komt nog ne ker zien!


31 Okt 2006, 13:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
filipeveraert schreef:
Fillou schreef:
Casual1919 schreef:
Misschien eens met enkele mensen bijeenkomen en wat nadenken over deze groepering.


een uurtje voor de volgende thuismatch? Was al min of meer afgesproken ...


tis nie megelek, ge komt nog ne ker zien!


besteken, aane waufel!


31 Okt 2006, 13:29
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Fillou schreef:
filipeveraert schreef:
Fillou schreef:
Casual1919 schreef:
Misschien eens met enkele mensen bijeenkomen en wat nadenken over deze groepering.


een uurtje voor de volgende thuismatch? Was al min of meer afgesproken ...


tis nie megelek, ge komt nog ne ker zien!


besteken, aane waufel!


daar gaat je smsje zondag voor opwijk.


31 Okt 2006, 13:31
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
filipeveraert schreef:
Fillou schreef:
filipeveraert schreef:
Fillou schreef:
Casual1919 schreef:
Misschien eens met enkele mensen bijeenkomen en wat nadenken over deze groepering.


een uurtje voor de volgende thuismatch? Was al min of meer afgesproken ...


tis nie megelek, ge komt nog ne ker zien!


besteken, aane waufel!


daar gaat je smsje zondag voor opwijk.


er staan er genoeg in mijn geburen daar die ook zullen gsmsd worden.


31 Okt 2006, 13:41
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Aangezien iedereen het hier ziet zitten om meer sfeer te creeeren, maar er eigelijk nog niet echt iets is opgericht, denk ik eraan om het volgende te doen.

Oprichten van een nieuwe sfeergroep, logo met die ajuin erin, en beginnen met gewoon een website en een rekeningnr.

Dan is het belangrijkste dat er geld wordt binnengebracht..

hoe kan dit ?
-verkoop van polo's, pulls,..
-verkoop van cd met alle sfeerbeelden van laatste jaren (ik heb er, mariner, casual1919,..)
-...

winst wordt dan allemaal op de rekening overgemaakt, en we kunnen het saldo misschien zelf openbaar publiceren, zodat iedereen er een oog op heeft.

Als er dan geld is kunnen er acties gedaan worden of grote aankopen verricht worden..

Ik denk dat het dan wel belangrijk is dat de sfeergroep gecoordineerd wordt door een beperkte groep, en dat iedereen dan zijn steentje kan bijdragen op zijn manier..

Nu ik ken toch een man of 5 /6 die dit zeker ziet zitten en in het verleden al bewezen heeft dat ze zoiets kunnen

Ik, Stijn --> polo's
Tom (Casual1919)--> spandoeken, ontwerpen hier op forum,
Hans, Maarten -> spandoeken, aankoop trommel, rookpotten brugge,..
Mariner -> hielp vorige keren ook steeds

Iedereen hierboven hielp ook bij vorige sfeergroep, alleen werden we daar constant tegengewerkt door het bestuur, en ging het toen steil bergaf met EA.

Ik denk wel dat nu iets te realiseren valt, als je dan start met een beperkte groep die elkaar goed kent en die alles wat regelt, een goede communicatie hebt met iedereen, en iedereen via polls ofzo laat meebeslissen..


31 Okt 2006, 14:39
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Misschien een heel eenvoudig alternatief dat over het hoofd gezien wordt, maar toch niet te onderschatten is: een gewone collecte of iets dergelijks.

Bij Genk bijvoorbeeld halen ze zo pakken geld op om van alles te realiseren. Daar werkt het bestuur ook wel stevig mee, maar dan nog. Al er 2500 man in de staantribune staat en de helft geeft één euro ... 't is misschien een beetje wishfull thinking, maar je weet nooit he.

Als je een naam en een logo hebt en je kan wat flyeren met daarop het doel van de groep en hoe je dat allemaal wil realiseren, ben je al een heel eind om misschien wel redelijk veel mensen te overtuigen.


31 Okt 2006, 14:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24
Berichten: 1775
Locatie: Haaltert
Website: http://www.darkultras.com
WLM: stino69@hotmail.com
Fillou schreef:
Misschien een heel eenvoudig alternatief dat over het hoofd gezien wordt, maar toch niet te onderschatten is: een gewone collecte of iets dergelijks.

Bij Genk bijvoorbeeld halen ze zo pakken geld op om van alles te realiseren. Daar werkt het bestuur ook wel stevig mee, maar dan nog. Al er 2500 man in de staantribune staat en de helft geeft één euro ... 't is misschien een beetje wishfull thinking, maar je weet nooit he.

Als je een naam en een logo hebt en je kan wat flyeren met daarop het doel van de groep en hoe je dat allemaal wil realiseren, ben je al een heel eind om misschien wel redelijk veel mensen te overtuigen.


Eerst iets bewijzen en dan kan je zoiets doen vind ik...
bv: die cd'kes verkopen en daarop zetten we ons rekeningnummer met erbij dat elk bedrag welkom is

Ik persoonlijk vind dat het op toekomstig vlak iets moet worden zoals mauves army ofzo met een lidkaart,waarmee je korting krijgt bij de gadgets

Ook vindek dat we nog eens moeten spreken over een iendracht-fuif... :zat:


31 Okt 2006, 14:55
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Ideeen genoeg hé, maar voor ge al dat kunt doen moet ge dus eerst een website hebben zodat iedereen weet wat de bedoeling is, en een rekeningnr :)

en die collecte bus is inderdaad een goed idee, kunnen we aan begin staantribune hangen en, halfuurke na match dan leegmaken !


31 Okt 2006, 15:06
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Stijn schreef:
Fillou schreef:
Misschien een heel eenvoudig alternatief dat over het hoofd gezien wordt, maar toch niet te onderschatten is: een gewone collecte of iets dergelijks.

Bij Genk bijvoorbeeld halen ze zo pakken geld op om van alles te realiseren. Daar werkt het bestuur ook wel stevig mee, maar dan nog. Al er 2500 man in de staantribune staat en de helft geeft één euro ... 't is misschien een beetje wishfull thinking, maar je weet nooit he.

Als je een naam en een logo hebt en je kan wat flyeren met daarop het doel van de groep en hoe je dat allemaal wil realiseren, ben je al een heel eind om misschien wel redelijk veel mensen te overtuigen.


Eerst iets bewijzen en dan kan je zoiets doen vind ik...
bv: die cd'kes verkopen en daarop zetten we ons rekeningnummer met erbij dat elk bedrag welkom is

Ik persoonlijk vind dat het op toekomstig vlak iets moet worden zoals mauves army ofzo met een lidkaart,waarmee je korting krijgt bij de gadgets

Ook vindek dat we nog eens moeten spreken over een iendracht-fuif... :zat:


mja, mauves army ... ga je dan ook sleutelhangertjes verkopen om de kas te spijzen? Qua structuur niet echt een schitterend voorbeeld, als je't mij vraagt.


31 Okt 2006, 15:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 159 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst