Wielrennen - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1694 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 113
 Wielrennen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bartos schreef:
belgianiron schreef:
Bettini


Bettini die Parijs-Roubaix wint :shock: ? Amai, da zou wel de verrassing van het wielerseizoen zijn alleszins. Ik vraag me zelfs af of die überhaupt meerijdt.


kan altijd he, is een vinnig manneke ze :mrgreen:


10 Apr 2007, 19:54
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
belgianiron schreef:
Bartos schreef:
belgianiron schreef:
Bettini


Bettini die Parijs-Roubaix wint :shock: ? Amai, da zou wel de verrassing van het wielerseizoen zijn alleszins. Ik vraag me zelfs af of die überhaupt meerijdt.


kan altijd he, is een vinnig manneke ze :mrgreen:


Even opgezocht en zoals ik gedacht had, zou het echt wel de absolute sensatie zijn, want hij rijdt dus zelfs niet mee in Parijs-Roubaix :grijns: .


10 Apr 2007, 19:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bartos schreef:
belgianiron schreef:
Bettini


Bettini die Parijs-Roubaix wint :shock: ? Amai, da zou wel de verrassing van het wielerseizoen zijn alleszins. Ik vraag me zelfs af of die überhaupt meerijdt.
dacht dat hij dit seizoen absoluut PR of RVV wou winnen... nuja dat was wel in een artikel aan het eind van het vorig seizoen dat ik dat gelezen heb. Bovendien zeggen die wielrenners wel meer gekke dingen :grijns: Maar idd 'k zie Bettini ook niet direkt PR winnen.


10 Apr 2007, 19:56
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Bartos schreef:
belgianiron schreef:
Bartos schreef:
belgianiron schreef:
Bettini


Bettini die Parijs-Roubaix wint :shock: ? Amai, da zou wel de verrassing van het wielerseizoen zijn alleszins. Ik vraag me zelfs af of die überhaupt meerijdt.


kan altijd he, is een vinnig manneke ze :mrgreen:


Even opgezocht en zoals ik gedacht had, zou het echt wel de absolute sensatie zijn, want hij rijdt dus zelfs niet mee in Parijs-Roubaix :grijns: .


goeie renner, dat wel, maar als die met zijn gewicht over die kasseien gaat zit zijn zadel in zijn gat vrees ik :mrgreen:


10 Apr 2007, 19:57
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Sven KSK Opwijk schreef:
1. Boonen 2. Burghardt 3. Hoste


kzat er ook aan te denken maar na zondag denkek da het wa te vroeg is voor de jonge Duitser. Veel potentieel en binnen enkele jaren zeker topfavoriet maar nu ist nog iets te vroeg.

Doen kasseivreters zoals Backstedt en consoorten nog mee feitelijk? van die stevige mannen die daarvoor gemaakt zijn.

voor de rest denkek da Cancellara nu wel echt zal meespelen voor de winst. Hoste normaal ook al heeft hij daar nog nooit echt chance gehad ;).

Boonen zal wa nadrukkelijker aanwezig zijn voorin ma winnen ziek hem terug niet doen. mss ne schaduwkopman gelijk Van Petegem ;) :D

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


10 Apr 2007, 20:02
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 43
Locatie: Buggenhout
we gingen ook eens live naar de ronde kijken,overal just te laat waar ze passeerden,wel den helicopter zien vliegen en goe teraske gevonden :dom:


10 Apr 2007, 20:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
ok Boonen misschien, Cancellara, ...


10 Apr 2007, 20:35
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23
Berichten: 534
Leeftijd: 37
Locatie: denderleeuw
WLM: michael0473@hotmail.com
ik gok op hoste, ik hoop et voor hem, hij verdiend het ook. die jongen heeft echt pech. cancelara: 2, boonen 3

_________________
Afbeelding


10 Apr 2007, 22:48
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Sorry, dat is voor mij niet pech, dat is juist op de goeie momenten tekort komen...

_________________
Afbeelding


11 Apr 2007, 0:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Cancellara is voor mij dén topfavoriet voor Parijs-Roubaix

_________________
www.spionkoplede.com


11 Apr 2007, 9:14
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Sven KSK Opwijk schreef:
Sorry, dat is voor mij niet pech, dat is juist op de goeie momenten tekort komen...


Tekort komen is wel veel gezegd eigenlijk, want het scheelde in Meerbeke wel maar een half wiel. Ik ben absoluut gene fan van Hoste (vraag me nie waarom, das gewoon een gevoel), maar de zondag had ik er toch ook compassie mee zenne.


11 Apr 2007, 9:31
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
K hoop wel op Boonen, maar hij heeft blijkbaar nog last van zeine val vorige zondag.


11 Apr 2007, 9:34
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
1. Boonen
2. Who the hell cares??? :p

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


11 Apr 2007, 9:43
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Sorry, dat is voor mij niet pech, dat is juist op de goeie momenten tekort komen...


Tekort komen is wel veel gezegd eigenlijk, want het scheelde in Meerbeke wel maar een half wiel. Ik ben absoluut gene fan van Hoste (vraag me nie waarom, das gewoon een gevoel), maar de zondag had ik er toch ook compassie mee zenne.


Ik ben ook geen fan van Hoste en ik had ook medelijden met hem, maar voor mij past Ballan meer op de erelijst dan Leif Hoste.

En ik vind Hoste niet goed genoeg en dan die Belgische mentaliteit weer. Het was weer huilen met de pet op gisteren als je de lezersbrieven las: "Boonen is een zwakke renner met een sterke ploeg", "Misschien is zijn EPO wel op gebruikt", ...

Wij kunnen echt niet omgaan met vedetten en talent. Henin is de beste van de wereld maar komt toch altijd op de tweede plaats in België want "Clijsters is sympathieker", Kompany kreeg kritiek omdat hij zijn das vergat aan te doen, als Boonen tweede wordt in een koers dan heeft hij verloren... Belgen en sport, het valt precies echt niet te combineren of het moeten oer-Vlaamse jongens en meisjes zijn die de mouwen opstropen, meppen met hun racket, op ballen stampen of aan hunne velo sleuren.

_________________
Afbeelding


11 Apr 2007, 10:19
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Hier in België hebben ze het eerder voor losers hé, wie teveel wint, wordt afgemaakt door de publieke opinie.
Kijk, als Boonen zoals de mensen verwachten elk jaar de Ronde van Vlaanderen wint, dan heeft hij hem op het einde van zijn carrière ne keer of tien gewonnen. De mensen moeten wat realistisch blijven hé. Boonen kan ook eens ne minderen dag hebben en zal zelfs eens een minder seizoen hebben. Ik vind echter niet dat da reden is om hem direct met de grond gelijk te maken. Uiteindelijk won hij dit seizoen wel al drie klassiekers in het voorjaar, ik denk niet dat er veel zijn die beter doen hé.


11 Apr 2007, 10:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1694 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 113


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst