lopershoekje | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 612 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 41
 lopershoekje 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht lopershoekje
De 20 km van Brussel zit erop en blijkbaar zitten er hier toch wat sportievelingen op 't forum, met de Steven hebben we zelfs nen echten topper in ons midden, :D daarom ook deze nieuwe topic. Als jullie niet van plan zijn om te wachten tot de volgende 20km van Brussel maar ondertussen ergens een wedstrijdje of jogging lopen kunnen dat hier posten. Misschien komen we mekaar nog ergens tegen :zat: . Ik zal zelf de spits afbijten, hier is mijn programma voor de komende maanden.
Deelname aan het Dendercriterium op 21 juli,4augustus,18augustus en 9 september

1/2marathon in Kuurne op 5oktober
1/2marathon van Kasterlee op 18 November(hopelijk dan geen thuismatch van den eendracht)

Hierbij ook succes gewenst aan el corredor voor zijn guldensporenmarathon den achtsten juli.


23 Jun 2007, 11:58
Miniem

Lid geworden op: 14 Jun 2007, 13:54
Berichten: 42
Locatie: Aalst
Website: http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2
Bericht Running
Alé. Het stemt mij echt gelukkig dat er hier vele sportievelingen tussen zitten en ik zal jullie prestaties met argus-ogen volgen!! Knap van de Chunga om deze topic te openen!
Veel succes maar voor mij zit er dit jaar normaal gezien geen stratenwedstrijd meer in. Spijtig want ik vind het knap wat voor massa's volk hier op afkomt. Ik doe deze zomer vooral piste-wedstrijden. Mijn volgende wedstrijd is het BK 10 000 m te Duffel op woensdagavond 4 juli. Ik heb het bericht gekregen dat ik geselecteerd ben om mee te doen met al die zotten! Doelstelling is mijn PR van 31'56" proberen te breken.
Wat zijn de volgende doelstelling van de andere sportievelingen (zoals Boris, Zandbergske, e.a. ...)?


24 Jun 2007, 20:09
Miniem

Lid geworden op: 14 Jun 2007, 13:54
Berichten: 42
Locatie: Aalst
Website: http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2
Bericht Re: lopershoekje
chunga schreef:
De 20 km van Brussel zit erop en blijkbaar zitten er hier toch wat sportievelingen op 't forum, met de Steven hebben we zelfs nen echten topper in ons midden, :D daarom ook deze nieuwe topic. Als jullie niet van plan zijn om te wachten tot de volgende 20km van Brussel maar ondertussen ergens een wedstrijdje of jogging lopen kunnen dat hier posten. Misschien komen we mekaar nog ergens tegen :zat: . Ik zal zelf de spits afbijten, hier is mijn programma voor de komende maanden.
Deelname aan het Dendercriterium op 21 juli,4augustus,18augustus en 9 september

1/2marathon in Kuurne op 5oktober
1/2marathon van Kasterlee op 18 November(hopelijk dan geen thuismatch van den eendracht)

Hierbij ook succes gewenst aan el corredor voor zijn guldensporenmarathon den achtsten juli.


Alé. Het stemt mij echt gelukkig hoeveel sportievelingen er hier tussen zitten! Knap van de Chunga om deze topic te openen maar ik zie dat ik een foutje gemaakt heb bij mijn antwoord (per ongeluk een nieuwe topic geopend: Running). Sorry hiervoor.
Wat zijn de doelstellingen van de andere sportievelingen (Boris, Zanderbergske, e.a. ...). Mijn volgende wedstrijd is het BK 10 000m waar ik mijn record zal proberen breken (31'56").


24 Jun 2007, 20:13
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Doe uw best Steven.
Ook aan alle andere lopers : maak jullie borst goed nat.

(misschien hangt er met dat F Morgana :zot: gedoe
nog nen wasdraad aan t park :mrgreen: )


24 Jun 2007, 20:21
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Vandaag meegedaan aan het loopfeest in zulte 10km.
Mijn tijd 44.07. Ben hier zeer tevreden mee aangezien ik toch juist uit blessure kom.


24 Jun 2007, 20:31
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Oei :oops: eerst kon ik mijn bericht niet versturen en nu staat het er drie keer op


24 Jun 2007, 20:34
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Op 15 juli zou ik graag meelopen in de 12km van Herfelingen en op 27 juli de 12km van Welle.

Dat zullen dan respectievelijk mijn 2de en mijn 3de wedstrijd uit m'n leven zijn aangezien Brussel m'n eerste was...

Vrijdag was ik voor de eerste keer eens in den Osbroek gaan lopen. Schoon parcours wel, 2,7km is ne schonen afstand voor één ronde... K heb er 5 gelopen (13,5km) op 1u08. Was best tevreden want het was door de hevige regen, gralijk ploeteren!

Hoe zit het eigenlijk met rivelinho en zijne probleemknie?

_________________
es da ier e fistjen...


25 Jun 2007, 10:13
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Ik loop diejen toer in't park ook heel graag. Goe parcourske, wa afwisseling, goeie afstand, ... Just als het neig geregend heeft is het wa ambetanter. Dan is het ploeteren en zijt ge goe vuil.

Mijn knieën hangen er nog altijd aan.
Het wordt stilaan een soapserie. Het gaat de goeie kant uit maar is nog altijd niet wat het zou moeten zijn. Dit weekend getornooivoetbald en daar de zaterdag ne keer goe op mijne knie gestuikt...
Ik hoop om stilaan toch opnieuw te beginnen lopen, maar niet vooraleer alle pijn weg is.


25 Jun 2007, 11:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1021
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Mijn eerst volgende wedstrijd is de corrida van kobbegem,dat is 11,4km en deze wedstrijd gaat door op 20juli.je kan er kiezen tussen de 5,7km(1ronde)of dus de 11,4km(2rondes).

_________________
Afbeelding


25 Jun 2007, 14:02
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Ik ben nog niet zover als de meesten hier in de topic, maar ik heb dit weekend test 5km, m.a.w. mijn sessie start to run zit er bijna op.
Ik doe 5 km nu in iets minder dan een halfuur. In tegenstelling tot de meesten hier nog niet veel soeps, maar na vijf jaar geen klap uit te voeren (allé op conditioneel gebied hé :grijns: ) een prestatie waar ik trots op ben.

Nu verder naar 10 km en dan zien we wel...

Wedstrijden? Ik ga nog niet zo arrogant worden dat ik me daar al klaar voor acht :no:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


26 Jun 2007, 12:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Stratenloop in Lede staat dit jaar voor de derde maal op het programma, verder zoek ik nog een cross in de buurt van Aalst aangezien ik naar de vijfde Kraainestjogging in Erpe-Mere niet zal kunnen gaan...
Misschien als alternatief naar de 1ste Fun Run Jogging in Erpe-Mere nemen.


26 Jun 2007, 12:59
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Gijzegem Vaneigest schreef:
Stratenloop in Lede staat dit jaar voor de derde maal op het programma, verder zoek ik nog een cross in de buurt van Aalst aangezien ik naar de vijfde Kraainestjogging in Erpe-Mere niet zal kunnen gaan...
Misschien als alternatief naar de 1ste Fun Run Jogging in Erpe-Mere nemen.
Weet ge iets over de afstanden die ze lopen in Lede?


26 Jun 2007, 15:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
chunga schreef:
Gijzegem Vaneigest schreef:
Stratenloop in Lede staat dit jaar voor de derde maal op het programma, verder zoek ik nog een cross in de buurt van Aalst aangezien ik naar de vijfde Kraainestjogging in Erpe-Mere niet zal kunnen gaan...
Misschien als alternatief naar de 1ste Fun Run Jogging in Erpe-Mere nemen.
Weet ge iets over de afstanden die ze lopen in Lede?


Yep, 2,5 km , kleine 7 km en 11km

Ik loop normaal gezien de 7km, die 11km blijft elk jaar een doel maar ja... :roll:


26 Jun 2007, 15:11
Miniem

Lid geworden op: 14 Jun 2007, 13:54
Berichten: 42
Locatie: Aalst
Website: http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2
anathema76 schreef:
Ik ben nog niet zover als de meesten hier in de topic, maar ik heb dit weekend test 5km, m.a.w. mijn sessie start to run zit er bijna op.
Ik doe 5 km nu in iets minder dan een halfuur. In tegenstelling tot de meesten hier nog niet veel soeps, maar na vijf jaar geen klap uit te voeren (allé op conditioneel gebied hé :grijns: ) een prestatie waar ik trots op ben.

Nu verder naar 10 km en dan zien we wel...

Wedstrijden? Ik ga nog niet zo arrogant worden dat ik me daar al klaar voor acht :no:



Knap! Ik heb voor iedereen evenveel respect.
Alleszins blijven lopen en je zal op langere termijn met de km's spelen!
Moest ik van jou zijn, ik zou toch ergens eens deelnemen aan een stratenloop en dit voor het plezier. Deelnemen is belangrijker dan ... Naar een stratenloop komen vele recreanten hoor! Zeker eens doen en je zal de smaak nog meer te pakken krijgen!

Vorig jaar heb ik één recreatie-loop gedaan en dit was de Kraainest-Jogging in Erpe-Mere waar ik als eerste over de streep gekomen ben. Misschien (als het past in mijn trainingsplanning) dat ik hier nog eens aan deelneem. Ik weet nog niet.


26 Jun 2007, 20:08
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
StevenRunnerken schreef:
anathema76 schreef:
Ik ben nog niet zover als de meesten hier in de topic, maar ik heb dit weekend test 5km, m.a.w. mijn sessie start to run zit er bijna op.
Ik doe 5 km nu in iets minder dan een halfuur. In tegenstelling tot de meesten hier nog niet veel soeps, maar na vijf jaar geen klap uit te voeren (allé op conditioneel gebied hé :grijns: ) een prestatie waar ik trots op ben.

Nu verder naar 10 km en dan zien we wel...

Wedstrijden? Ik ga nog niet zo arrogant worden dat ik me daar al klaar voor acht :no:



Knap! Ik heb voor iedereen evenveel respect.
Alleszins blijven lopen en je zal op langere termijn met de km's spelen!
Moest ik van jou zijn, ik zou toch ergens eens deelnemen aan een stratenloop en dit voor het plezier. Deelnemen is belangrijker dan ... Naar een stratenloop komen vele recreanten hoor! Zeker eens doen en je zal de smaak nog meer te pakken krijgen!

Vorig jaar heb ik één recreatie-loop gedaan en dit was de Kraainest-Jogging in Erpe-Mere waar ik als eerste over de streep gekomen ben. Misschien (als het past in mijn trainingsplanning) dat ik hier nog eens aan deelneem. Ik weet nog niet.
Inderdaad, kijk maar eens rond in familie- vrienden en kennissenkring en tel ze eens op degenen die 5 km kunnen lopen, 't is trouwens zoals Steven zegt de kilometers komen vanzelf ( als je blijft trainen natuurlijk :grijns: ) Eens je aan 10km zit zul je verbaasd zijn hoe snel het gaat, voor je het weet zit je aan de 20 en doe je volgend jaar mee in Brussel


26 Jun 2007, 21:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 612 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 41


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst