Nieuws "Black and White" | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 470 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 32
 Nieuws "Black and White" 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Bericht Nieuws "Black and White"
Wij zijn blij te mogen vermelden dat onze supportersclub de kaap van de 200 actieve leden heeft overschreden. Onze eerste uitwedstrijd naar FCN Sint-Niklaas leverde maar liefst 31 nieuwe leden op !

Ook een bedankt aan onze 61 (!!!) busabonnees. Dankzij hen, zijn we nu al zeker dat we een gans seizoen met 2 bussen de verplaatsingen zullen moeten/mogen maken :D

Vanaf heden kunnen de niet-abonnees terecht op onze website http://www.black-and-white.be om zich in te schrijven voor de verplaatsing naar Diegem Sport. Ons vertrek is voorzien om 17u45. Aangezien we waarschijnlijk terug met meer dan 100 man zullen zijn, willen we iedereen nogmaals vragen om tijdig naar ons lokaal te komen.

Koen


25 Sep 2007, 21:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
kunt ge ni gewoon zetten in de match topic, bekijk onze site voor inschrijvingen?

want zo elk weekend nen topic lezen van B en W, hun busuren, hun volk, hun abbonnees vind ik na nen tijd wel overbodig :fluit:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


25 Sep 2007, 22:51
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23
Berichten: 534
Leeftijd: 37
Locatie: denderleeuw
WLM: michael0473@hotmail.com
hansken schreef:
kunt ge ni gewoon zetten in de match topic, bekijk onze site voor inschrijvingen?

want zo elk weekend nen topic lezen van B en W, hun busuren, hun volk, hun abbonnees vind ik na nen tijd wel overbodig :fluit:


em schrijf et toch onder supportersclubs, wa is dant probleem, kvind dat em groot gelijk heeft dat ij da wilt doen, we zouden moeten fier zijn da we zo'n supportersclub hebben

_________________
Afbeelding


25 Sep 2007, 23:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: 06/10 - Diegem Sport - E. Aalst
Ajuin schreef:
Wij zijn blij te mogen vermelden dat onze supportersclub de kaap van de 200 actieve leden heeft overschreden. Onze eerste uitwedstrijd naar FCN Sint-Niklaas leverde maar liefst 31 nieuwe leden op !

Ook een bedankt aan onze 61 (!!!) busabonnees. Dankzij hen, zijn we nu al zeker dat we een gans seizoen met 2 bussen de verplaatsingen zullen moeten/mogen maken :D

Vanaf heden kunnen de niet-abonnees terecht op onze website http://www.black-and-white.be om zich in te schrijven voor de verplaatsing naar Diegem Sport. Ons vertrek is voorzien om 17u45. Aangezien we waarschijnlijk terug met meer dan 100 man zullen zijn, willen we iedereen nogmaals vragen om tijdig naar ons lokaal te komen.

Koen


:slaap: wa ne stoeffer

_________________
www.spionkoplede.com


26 Sep 2007, 8:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
michael0473 schreef:
hansken schreef:
kunt ge ni gewoon zetten in de match topic, bekijk onze site voor inschrijvingen?

want zo elk weekend nen topic lezen van B en W, hun busuren, hun volk, hun abbonnees vind ik na nen tijd wel overbodig :fluit:


em schrijf et toch onder supportersclubs, wa is dant probleem, kvind dat em groot gelijk heeft dat ij da wilt doen, we zouden moeten fier zijn da we zo'n supportersclub hebben


hij kan toch even goe nen topick aanmaken genoemd black en white, en die elke week is updaten?

kvind da reclam gedoe hier gewoon teveel worde na nen tijd :eh:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


26 Sep 2007, 13:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
mja het is hier zoals gezegd toch het onderdeel supportersclubs hé, 't is de bedoeling dat supportersclubs hier toch wel hun nieuws komen melden, uiteindelijk was dat eigenlijk het opzet van iendracht.be (dat is wel niet echt gelukt maar bon). Dat enkel b&w er tot hiertoe gebruik van wilt maken kunt ge hen niet verwijten. Langs de andere kant is er voor alles wel een limiet en om nu voor elke verplaatsing een nieuwe topic te gaan beginnen vind ik er persoonlijk toch ook over ;)

_________________
If you never try, you'll never know


26 Sep 2007, 16:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
placietjen schreef:
mja het is hier zoals gezegd toch het onderdeel supportersclubs hé, 't is de bedoeling dat supportersclubs hier toch wel hun nieuws komen melden, uiteindelijk was dat eigenlijk het opzet van iendracht.be (dat is wel niet echt gelukt maar bon). Dat enkel b&w er tot hiertoe gebruik van wilt maken kunt ge hen niet verwijten. Langs de andere kant is er voor alles wel een limiet en om nu voor elke verplaatsing een nieuwe topic te gaan beginnen vind ik er persoonlijk toch ook over ;)


Geen probleem ... pas dan even de naam van deze topic aan naar Nieuws B&W of zo. Dan zal ik alle nieuws in deze topic steken en diegenen die het interesseert lezen het en de andere niet hé :D


27 Sep 2007, 13:22
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Stel dat wij hier nu ook reclame komen maken voor bijvoorbeeld 'The Blackwans', gaat ge dan deze post verwijderen of verplaatsen naar een nieuwe topic met naam 'The Blackwans' ? :huh:

Niet dat dat allemaal nodig is, ik wou gewoon eens in de Koen zijn topic 3x 'The Blackwans' vernoemen ... :mrgreen:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


27 Sep 2007, 19:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: 06/10 - Diegem Sport - E. Aalst
Mariner schreef:
Ajuin schreef:
Wij zijn blij te mogen vermelden dat onze supportersclub de kaap van de 200 actieve leden heeft overschreden. Onze eerste uitwedstrijd naar FCN Sint-Niklaas leverde maar liefst 31 nieuwe leden op !

Ook een bedankt aan onze 61 (!!!) busabonnees. Dankzij hen, zijn we nu al zeker dat we een gans seizoen met 2 bussen de verplaatsingen zullen moeten/mogen maken :D

Vanaf heden kunnen de niet-abonnees terecht op onze website http://www.black-and-white.be om zich in te schrijven voor de verplaatsing naar Diegem Sport. Ons vertrek is voorzien om 17u45. Aangezien we waarschijnlijk terug met meer dan 100 man zullen zijn, willen we iedereen nogmaals vragen om tijdig naar ons lokaal te komen.

Koen


:slaap: wa ne stoeffer


k peis wel da ge daar is fier moogt op zijn eh,de kaap van 200 overschrijden,hoe zoud ge zelf zijn :D
Hoeveel supportersclubs van 2de,3de en misschien wel 1ste klassers doen je dit na?
En 'k denk trouwens ook wel dat iedere supportersclub van ons het goed doet,houden zo mannen ! :dans:

_________________
Afbeelding


27 Sep 2007, 19:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
"eendracht" is soms toch ver te zoeken zelle :mrgreen:
proficiat met meer dan 200 leden zou ik zeggen, hoop dat alle supporterclubs in die zin evolueren.

en trouwens, naast deze info moet ik zeggen dat ik op 't forum al pagina's veeeele groteren bullshit gelezen heb (waar ik soms zelf mede verantwoordelijk ben hoor!) :grijns:


27 Sep 2007, 20:39
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Als je als supp.club meer dan 200 leden telt, verdient dit een pluim.
Motivatie genoeg voor de andere supp.clubs om
vooruit te streven.
Maar wat mij 't meest interesseert is EA : dat we sportief omhoog klimmen. Een supp.club is hiervoor gewoon een (noodzakelijke) schakel.


28 Sep 2007, 12:15
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
jowwan schreef:
Als je als supp.club meer dan 200 leden telt, verdient dit een pluim.
Motivatie genoeg voor de andere supp.clubs om
vooruit te streven.
Maar wat mij 't meest interesseert is EA : dat we sportief omhoog klimmen. Een supp.club is hiervoor gewoon een (noodzakelijke) schakel.

Wijze woorden en dat voor ne politieker!!!
Ik vind ook als ge 200 leden hebt dat ge goe bezig zijt,maar a.u.b. geen concurrentie tussen de supp.clubs maar eerder eendracht.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


28 Sep 2007, 21:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Bericht Bekerwedstrijd STVV / Ledenvergadering
Bekerwedstrijd

Wie mee wenst te gaan met onze bussen naar de bekerwedstrijd op 24/11 kan zich inschrijven door het sturen van een mail naar info@black-and-white.be. Per inschrijving dient U naam + adres + telnr. te vermelden. Gelieve ook het type kaart mee te geven : 5,- € (-16j) / 11,- € (staan) / 15,- € (zitten). Voor meer info kan U ook terecht op onze website. Busvertrek is voorzien om 17u30.

Algemene ledenvergadering

Op 31/10 heeft er om 20u een algemene ledenvergadering plaats in het clubcafé van Eendracht Aalst. Om praktische redenen willen wij onze leden vragen om vooraf in te schrijven door een mailtje te sturen naar info@black-and-white.be of sms naar 0473/645468 (naam vermelden).

Koen


26 Okt 2007, 8:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Dan hier maar ns proberen :D

Wie gaat woensdag nr vergadering black & white?

Niemand? :huh:

_________________
Broer van ja


29 Okt 2007, 23:41
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17
Berichten: 691
Leeftijd: 42
Locatie: Aalst
nieven ajoin schreef:
Dan hier maar ns proberen :D

Wie gaat woensdag nr vergadering black & white?

Niemand? :huh:

Ik ook normaal gezien.


30 Okt 2007, 10:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 470 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 32


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst