Champions League - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 161
 Champions League 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Dat ze het er goed vanaf gebracht hebben is vooral te danken aan het feit dat chelsea geen zin had om iets te doen. Die waren precies aan een wandeling bezig  :ooo: Als dat voetbal was :S Ik denk dat ze op de gehele match toch een goei 20 minuten dan bal hebben zitten rondspelen in de verdediging  :kwaad:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


13 Sep 2005, 22:52
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Gewoon een slechte match, geen initiatief van Chelsea en Anderlecht met een ei in hun broek. Waarom Wilhelmsson niet laten beginnen? En dan Zitka die alweer een dubieus doelpunt slikt...


14 Sep 2005, 8:51
Bwa, iedereen zit nu weer op Zitka bezig, maar ge moet es zien hoe de Anderlecht-spelers in de muur zich gelijk als klein kinderen opzij laten zetten en bovendien valt er dan ook nog es geen kat Lampard aan als hij op doel schiet. En als ge dan ziet hoe goed die bal getrapt is door Lampard, zo heeft hij er al meer gemaakt.

Trouwens, iemand die blunder gezien in Olympiakos-Rosenborg? Da's pas om in de grond van schaamte te zakken.  :lachen:


14 Sep 2005, 8:54
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
Bwa, iedereen zit nu weer op Zitka bezig, maar ge moet es zien hoe de Anderlecht-spelers in de muur zich gelijk als klein kinderen opzij laten zetten en bovendien valt er dan ook nog es geen kat Lampard aan als hij op doel schiet. En als ge dan ziet hoe goed die bal getrapt is door Lampard, zo heeft hij er al meer gemaakt.


Inderdaad, wat er daar met die muur gebeurt, das echt wel een schoolvoorbeeld hoe het dus niet moet hé. Ik denk dat het Vanderhaeghe is die zich daar als ne preminiem uit die muur laat zetten.


14 Sep 2005, 9:32
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Ik dacht toch ni dat die muur opschoof, er gingen gewoon twee spelers van Chelsea uit die muur, en dan nog ruim voor het schot vertrok. Zitka zat gewoon verkeerd, hij vertrekt naar de paal die gedekt wordt door de muur, een plaats waar hij helemaal niet moet zijn. Die bal komt toe waar de muur eindigt, en daar moet de doelman staan! Akkoord, er zat effect op, maar volgens mij was die bal zeker weg te boksen...Maar ja, had die niet binnen gegaan der zouden er misschien nog vier of vijf gevallen zijn, da weet ge nooit.


14 Sep 2005, 10:15
Bij die fase heb ik niet veel van een gedekte paal gezien. Die muur ging gewoon kinderlijk open (alé, dat ze dat bij Anderlecht nu niet doorhadden) en bovendien had Lampard een half uur de tijd om te schieten zonder dat er iemand hem aanviel...

Ik vind dat de media trouwens ook een vieze rol spelen in het keepersprobleem bij Anderlecht: gelijk dat ze nu weer Zitka met de grond gelijk maken, jongens toch...


14 Sep 2005, 10:18
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
tympanum2 schreef:
Ik dacht toch ni dat die muur opschoof,


Er wordt wel iemand van Anderlecht uit de muur gelokt en net daar komt de bal door. En trouwens, bij andere ploegen ligt er al ver enen op den bal van voor de speler kan trappen en hier loopt er niemand uit de muur.


14 Sep 2005, 10:23
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Maar kom, uiteindelijk ben ik toch heel content dat Chelsea gewonnen heeft. Die dikke nekken van Anderlecht zitten nu al te stoefen dat het gene naam heeft omdat ze maar met 1-0 verloren hebben, ik durf er niet aan denken hoe ziek ik ervan zou geworden zijn als ze effectief een punt gepakt zouden hebben.


14 Sep 2005, 10:25
Chelsea vond ik trouwens verre van indrukwekkend (niet dat het nodig was). Geen slechte tactiek van Anderlecht om Chelsea de bal te laten, want zelf het spel maken, kunnen de Londenaars niet. Ze zijn dodelijk op de counter, maar ze hebben gisteren nooit de ruimte gekregen. En qua sfeer staken de Anderlecht-sups er torenhoog bovenuit, en dat zegt ook voldoende. 'k Vind dat echt zo'n artificieel clubke. Geef me dan maar Liverpool zenne, tenminste een club met uitstraling en traditie.


14 Sep 2005, 10:31
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
De Caje zal zweten vanavond denk ik, alhoewel de ploeg die hij kan opstellen nog redelijk lijkt, Balaban en Portillo met daarachter Leko en Blondel, moeten toch gevaar kunnen brengen...


27 Sep 2005, 10:43
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
t is da hé
ze mankeren er veel (vooral vanachter) waar het dan ook zweten zal worden, maar op papier hebben ze wel een aanval van europees topniveau

balaban en portillo beiden in ne goeien dag en ze kunnen zeker (in aanvallend opzicht) IETS tegen bayern

over hun verdediging daarentegen, zallek maar zwijgen

_________________
es da ier e fistjen...


27 Sep 2005, 14:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
is er nu ook een keepersprobleem bij Brugge ?

Of heeft de pers morgen nog nieuws genoeg van Boonen om de de gazet te vullen ? ;)


Net als Anderlecht op Chelsea, tegen superzwakke tegenstander nog onder de voet gelopen  :hmm:


27 Sep 2005, 22:34
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
ja jonges hier zat verdomme meer in hé
stoemen butina! kieken!

chapeau voor vandelannoite en maertens, dikke match gespeeld

slechtste man op het veld: balaban
man man man wat e kieken!
leko ook weer geen kloten waard

vermant eindelijk eens goed gespeeld

twee keer goe geweerd maar toch 0/6
typisch belgisch zeker

_________________
es da ier e fistjen...


27 Sep 2005, 22:37
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14
Berichten: 1736
Leeftijd: 40
Locatie: Aalst
Website: http://www.iendracht.be
WLM: bram.keppens@telenet.be
Bwah, het was maar een match voor in slaap te vallen zenne.  En Balaban wa dat dienen ier loopt de doen amai zenne.  De youngsters van Brugge hebben het nog goed gedaan.  Ok maar met 1-0 verloren maar toch een 0/6.  :hmm:

_________________
IENDRACHT 4-EVER


27 Sep 2005, 22:40
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
t is voor de moment de uitgebreide samenvatting van barcelona-udinese (3-1)

dieje Messi waar ze daar zo veel van klappen... :Worship:  :Worship:  :Worship: wa ne speler!!!!

_________________
es da ier e fistjen...


27 Sep 2005, 23:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 161


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst